Alla inlägg den 17 januari 2013

Av frucina - 17 januari 2013 23:01

Jag sa till Anders lite på skoj men med allvarlig röst när han åkte till Norge i söndags kväll, tänk om båda barnen vaknar i natt i magsjuka. Vad fan gör jag då?! - ring inte mig svarar han med ett leende jag vill inte komma hem och bli smittad..
Jag ler tillbaka jag med och säger mjo det får du nog göra annars är du en skild man sen...


Kl 03.13 båda barnen vaknar, den ena kastar sig över sängen spyr på golvet medans den minste sätter sig upp och bara spyr rätt ut.. Jag ville skydda mitt täcke (vet inte varför) så jag låter han spy mig i näven...
Jag kastar mig på telefonen till Norge!
Hjälp mig!!! Dem spyr kaskader båda två..du måste få någon som kan hjälpa mig, ja fixar inte detta själv!!
-öh ja öh..?? Vem fan vill hjälpa oss på natten?!
-Inte fan vet ja.. Ring nån bara.. Minstingen börjar tok gråta så fick lägga på luren...

Efter en stund när ja torkat upp allt, tvättat av barnen, tagit fram vatten..
Ringer mannen upp- ja sitter i bilen på väg hem, ja kommer så fort ja kan!

Så började denna veckan... Den slutade med att alla fyra i familjen har legat i magsjuka och alla helgens planer blir inställda för min del pågrund av att mannen behöver åka å jobba helgen...

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards