Alla inlägg den 7 januari 2013

Av frucina - 7 januari 2013 21:14

Vilken dag.. Va döda trött när barnen vaknade även om jag hade fått sovmorgon. Den lille har masat i natt få jag fick ju inte så mkt sömn heller. Söndags nätterna är hemska. Vincent vet att Anders har åkt till Norge, även vaknar han 5 ggr hela natten och ropar på pappa å klappar på hans kudde.. Precis sån gest han gör när han vill att man ska ligga ner bredvid honom.. Tindra skulle lekt med bästisen i dag, men ingen av flickorna tänka sig va hemma hos den andre å leka så jag tog beslutet att vi gör ert nytt försök en annan dag. För övrigt har Vincent tappat min Nokia i golvet så glaset är helt krasch!! Jag har bakat en kaka och vart ute på promenad på våra livsfarliga vägar här uppe!!!
Nu i kväll har jag fixat med alla papper och de verkar konstigt nog som jag har full ordning på vartenda papper! ((De ni Sara och Anders å svärfar )) de orden trodde ni aldrig skulle komma ur denna munnen;-))

Har spanat på blocket efter hängande fönsterlampor också. Letar efter vita svarta eller gråa.. Jag får ha 2 altn 4 st beroende hur stora dem är.. Är de små är jag rädd för att de ser löjligt ut i mina stora fönster! I morgon är de jobb igen, ska bli så kul. Mitt andra hem. I morgon åker jul skyltningen ner:-)) Larsson börjar skolan igen och Jönson ska till förskolan!<
Godnatt!!
Kran Cina

Ovido - Quiz & Flashcards