Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av frucina - 21 augusti 2011 18:21

                                       



I dag har det vart precis en spdan söndag som jag hade önskat mig. Jag har gått i mjukisar hela dagen grejat lite med barnen fixat lite i hemmet och ätit god thai mat. Precis vad jag behövde.  I morses när jag vaknade så stod det en present tillmig på köksbordet. den parfymen jag har velat ha så länge,

Och med tanke på att jag älskar parfymer så blev jag jätteglad. Denna gången kännde jag att jag var lite värd den också,så blev ännu gladare.


I går var jag och barnen hos M och M och åt middag och myste lite.. Alltid lika trevligt. Men lillfis blev jätte dålig och fick en rejäl hosta. han lugnade sig när vi kom hem. Jag badade honom och jag slängde snutten i tvätten och han somnade för kvällen. Undrar om Vincent börjar bli päls allergiker,dem har ju katter och det var kanske därför han blev dålig bara där. 

Förra gången vi var där en snabbis jag och carro så hade jag inte med mig hans akut medicin,då fick han ett sådant anfall . Självklart..  I dag har han i stort sett sovit hela dagen. jättetrött äter och somnar om..


Nu har jag duschat lilla fröken och hon har städat rummet och vi har målat naglarna och lagt fram kläderna hon ska ha på soltrålen i morgon.  Gott att ha lite rutiner igen på kvällarna.  Jag var sugen på att dra i väg å träna zumba men tar det en annan dag.


Nu ska jag hänga upp tvätt innan Herrarna G vaknar,=)


Trevlig kväll//cina




Ovido - Quiz & Flashcards