Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av frucina - 8 augusti 2011 12:31

Ja man kan verkligen hålla sig för skratt. Vissa stunder är mindre härliga i ens liv. Detta är ett sån här stund. Vincent har dragit på sig någon virus infektion och är mycket irriterad och grinig på sin tillvaro. han har början till öroninflammation på sitt högra öra och astman är hemsk plus att han har fått en släng av krupp mitt upp i allt helvete..

Alvedon funkar väl sådär kan jag säga. Men i dag kan jag säga för första gången på 5 månader att det är riktigt tufft att ha två barn.

För i dag räcker jag inte till inte ens till mig själv. Går fortfarande i myskläder och gett upp hoppet om att byta till något annat. Jag skiter i´t helt enkelt!


Det som skulle vara en liten glimt av lycka just nu, hade vart om fick fick svar på två kommande samtal.. i hope..


nä tvätten ropar..


<3

Ovido - Quiz & Flashcards