Alla inlägg den 18 juli 2011

Av frucina - 18 juli 2011 14:00

I dag har jag tid att lägga 5 minuter på bloggen,det känns skönt för det är precis det jag behöver. Det har vart på tok för mkt det senaste,vincent har två dagar som han kan vara jättebra medans nästa dag är kaos. han har svårt att komma till ro gnäller och är fruktansvärt missnöjd med tillvaron just då. Inte så konstigt alls,vem hade inte blivit galen om man inte fått luft. Själv känner jag mig som den mest värdelösa mamma som inte kan få min pojk bli frisk inte ens med medicinen...


Tur att de är så bra nere på barn på NÄl att man kan ringa utan att bli dum förklarad.


jag har jobbat till och från under hela första perioden. Har gått riktigt bra. gott att använda sina kunskaper så man inte försitter dem när man är mamma ledig. Blir ju lätt att man blir litre insnöad på ersättning blöjor och sovtider så det kan vara gott att bli en avnalig människa för en stund och rymma hemifrån några timmar.

Tindra har kommit in i en något lugnare period. den är fortfarande något påfrestande men vi bårkar inte varje dag och jag kan snällt erkänna att jag har inte skickat upp henne på rummet på en hel vecka!=)

Vi fick såldt våran babytravel också,så vi kunde köpa oss en brio sing. är sjukt nöjd med vagnen och älskar färgen.=)


I dag har mäklaren vart här så idag kommer vårat hus ut till salu. Ska bli ganska gott att lämna Melle-byn samtidigt som man skapat ett stort umgänge för Tindra och för en själv.  Tur att barn har lätt att anpassa sig efter nya situationer annars hade jag haft en rejäääääl ångest nu.

Nu blir det Vargön, och det ska bli riktigt skönt att komma hem i gen=)


kram cina

                          Världens gladaste kille hade jag i soffan i morses<3

         Nya vrålåket=)


Skapa flashcards