Alla inlägg den 9 maj 2011

Av frucina - 9 maj 2011 20:07


Jag har lärt mig under årens lopp på grund av flytt runt om i detta avlånga land,att vänner är svårt att få. Jag har också haft svårt att behålla  vänner för jag har flyttat runt och aldrig kunnat ha den där riktiga kompisen som jag kan prata med allt om. Och även om jag har haft det så har jag kanske inte alltid vågat de fullt ut,kanske för min rädsla för att förlora personen.


Men nu är jag gammal och har jag många kompisar men bara några få vänner, två av mina underbara vänner är de som står brevid mig så fort något kul eller jobbigt händer. Även om de inte är ständigt hos mig vet jag att dem är bara ett samtal bort,den ena ska bli fadder till Vincent och den andra var en stor räddare söndagen den 13/3 när de gjorde sig till känna att jag inte har någon direkt anhörig. Hon kastade sig in i bilen och åkte in till Mellerud för att hämta Tindra när jag var på väg att föda..


Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är!


    Ni är bara bäst!<3

Skapa flashcards