Alla inlägg den 22 april 2011

Av frucina - 22 april 2011 11:11


God morgon gott folk! morgon är kanske att ta i och god var den fan inte heller,så egentligen ljuger jag. Jag hoppas eran var god i alla fall. jag börjar vara på väg tillbaka efter en grymme huvudvärk sedan i går morse. Hjälpte inte ens att ha brillorna på mig på kvällen och i natt när jag vaknade blev det bara värre..

Jaja.. nu är den borta, i alla fall för stunden.

i går kväll var jagf och Maria på cirkus med barnen.. De tyckte det var riktigt kul men de märks verkligen att det är en budget variant alltså..

Inte mycket djur. Hundar katter och en häst,men cirkusen har helt klart blivit bättre på bara några år.


I går på efter middagen hade jag FG här också. Milton var senast till värlsen och han vara bara 6 dygn gammal. Så liten. Insåg helt plötsligt att Vincent ÄR stor!

Nu är det vbara tre till i gruppen som ska kläcka,sen är gruppen klar och det ska sättas i gång med babaymassage. Det är så mysigt och vincent har älskat de sedan första gången jag gjorde de på bb,till skillnad från Tindra som gallskrek bara man tog i henne..


Helgen som vara var fullspäckad. Då hade vi pontus hemma och hela familjen var samlad. han fick träffa Vincent för första gången och det märktes verkligen att han var en stolt storebror(återigen)

Men nu är han hemma hos mamma i sthlm i gen. Nä om jag skulle ta tag i min tvätt som skriker åt mig ute på Altan.. Hör verkligen hur den rpoar CIIIIIINNNNNAA!! så jag får väl ta tag i fanskapet,innan vårt lilla knyte vaknar!


Gla´påsk oxå!! cina

Ovido - Quiz & Flashcards