Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Lill lördag och allt,kan ju inte vara annat än glad=)

Av frucina - 16 februari 2011 12:30

Gud vad gott det var att få gråta av sig i Fredags,tack alla fina männsikor för era fina inlägg och sms och mail. Det var precis lite peppning jag behövde för att hamna på rätt köl igen vilket jag gjorde efter denna helgen som gick..

Riktigt gott!

Helgen bestod av mys  och plock här hemma och avslutades med fika med de underbara vännerna<3 Alltid lika mysigt att ha er på besök=)


I går tog jag beslutet att jag inte går på begravningen i morgon. Det känns helt rätt. Jag har gått emot min magkänsla allt för många gånger för att kunna undvika den,så denna gången ska jag verkligen lyssna på mig själv och mitt behov. Pappa blev inte besviken vilket jag var rädd för,han hade förståelsen sa han och det ju alltid gott att höra.

I dag har ja stora funderingar om mitt hår och ni som känner mig vet att jag är galen när det kommer till färg och form.. Funderar på om jag ska färga håret innan Lille V kommer.. jag behöver ett lyft,och kostar det enbart 70 kr så är det ju verkligen värt de==) Får tänka liiiite till!!


I går var vi på F.gruppen inser nu att det är nära och jag lääängtar i hjäl mig!!


Min sida på Fb verkar ha blivit väldigt populär vilket jag tycker är riktigt kul.

Många som gör affärer vilket jag tycker är super kul... =)

Inte illa att det är 330 medlemmar!!


Ha det gott i Eftermiddagssolen som håller på att komma upp<3

kram Cina



  

Blev lite Fönster pyssel i helgen



  

Och mys fika med vännerna och barnen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frucina - 17 januari 2013 23:01

Jag sa till Anders lite på skoj men med allvarlig röst när han åkte till Norge i söndags kväll, tänk om båda barnen vaknar i natt i magsjuka. Vad fan gör jag då?! - ring inte mig svarar han med ett leende jag vill inte komma hem och bli smittad.. J...

Av frucina - 7 januari 2013 21:14

Vilken dag.. Va döda trött när barnen vaknade även om jag hade fått sovmorgon. Den lille har masat i natt få jag fick ju inte så mkt sömn heller. Söndags nätterna är hemska. Vincent vet att Anders har åkt till Norge, även vaknar han 5 ggr hela natten...

Av frucina - 19 december 2012 21:05

I dag har det vart en jättebra dag ifrån start! Ingenting som direkt hänt utan jag vaknade i morse piggare än vanligt.. Åkte till jobbet och fått in fina kläder börjat fundera på ett nytt klädmärke till våren kanske!?.. Räknar just nu. Sedan fick jag...

Av frucina - 24 oktober 2011 09:04

  jag har bestämt mig,jag ska avveckla min privata facebook och endast kolla den gruppen jag har gjort. jag är så trött å skiten egentligen. Folk skriver skit,, elaka som snälla saker och en del verkligen skriver för att provoccera, jag tänker lö...

Av frucina - 21 augusti 2011 18:21


                                            I dag har det vart precis en spdan söndag som jag hade önskat mig. Jag har gått i mjukisar hela dagen grejat lite med barnen fixat lite i hemmet och ätit god thai mat. Precis vad jag behövde.  I mor...

Ovido - Quiz & Flashcards