Alla inlägg den 23 januari 2011

Av frucina - 23 januari 2011 10:24

Hej på er!!


Har inte orkat blogga det sista det har vart för mycket,inte omkring mig utan snarae i mig... Haft ont på nätterna sovit på dagarna och har knappt kunnat hålla ögonen öppna efter att ha vart uppe tre timmar i stäck.

Nu är det något bättre, Sjukt trött men jag hoppas iaf att jag kommer bli mänsklig denna kommande veckan. Från fredag morgon till Lördag var vi i Göteborg med Anders jobb. Det var en stor Auto-mässa på dagen,med en stor branch fest på kvällen med stor middag och standup-komiker och underhållning.

Stand up-komikerna var Peter Apelgren och Janne Bylund och jag kan INTE minnas när jag skrattade så sist..  jag och Anders konstaterade ganska snabbt att vi aldrig skule kunna gå på Stand up-klubb för vi hade dött på kuppen..

Tårarna rann och jag kippade efter andan flera gånger...När klockan var runt 22.30 så blev jag så trött och ryggen var helt förstörd. Anders var trött efter att ha varit uppe hela dagen och gått runt så vi åkte tillbaka till Hotellet.

De Andra hade inte vart tillbka förrän kl 03,och jag kan villigt meddela att vi var först upp till frukosten. Så typiskt när man är barnledig och möjlighet att sova på ****-hotell ja då ,sover man som en kratta hela natten och vaknar 07.30

Livet är bra underbart,i bland<3

Vi åt den efterlängtade frukosten satt nästan en timme och bara njöt sedan traskade vi på stan, köpte lite kläder som jag ska ha på fotograferingen nästan vecka=)


I dag blir det bara en hemma dag... Ska försöka få grejat med tvätten

 och lille V:s sista grejer..

Går in i v  35 nu så börjar få en aningens paniiik.

Ha det böst!! Pöss/cina


   <----- Janne Bylund


  <------- Peter Apelgren



Skapa flashcards