Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

I dag var det en drömmar dag!!<3

Av frucina - 16 januari 2011 19:32

kan kan inte minnas när det var sist, som jag bara tillät mig själv att drömma mig bort. Jag drömmer inte om det perfekta livet i en solstol på hawaii eller att jag någon gång blir den dära glada fattiga mamman som verkligen är värd de där 50 miljonerna som vilken svensk som helt går runt och önskar skulle va hennes..


Nej,jag drömmer om akt 3 i livet...  Första delen är gjord, det finns inte så mycket att säga om den.. Det var många tuffa år och livet var piss på många plan,men efter att ha  haft ett antal fina händer vid min sida som dragit mig upp när livet vart som värst står jag här i dag,i akt 2 som snart två barrnsamma, fru sedan några år tillbaka och lever livet.. Inte det livet som aldrig är tungtrampat vissa studer,för det kan det vara.. Sjukdomar onödiga utgifter när man som minst har råd med det svek och dumheter finns i min närhet likväl nu som i akt 1 men absolut inte på samma plan..

jag kan bryta upp sätta upp ett finger och gå.. det kunde jag inte då. 


I dag har jag folk i min nörhet som jag verkligen e stolt över att ha mig nära och som jag verkligen älskar<3


I akt 3,befinner jag mig på Gotland. Gotland med min familj, jag har aldrig varit där men bara av att jag ser bilder och hör den fantastiska dialekten får mig att vilja sälja mina båda armar..  Jag är beredd att börja min tredje akt i livet på denna ö..

den tredje akten kan vara när jag blir 60 70 80 år spelar ingen roll..


Det är en dröm och den ska bli sann!!


Pöss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frucina - 17 januari 2013 23:01

Jag sa till Anders lite på skoj men med allvarlig röst när han åkte till Norge i söndags kväll, tänk om båda barnen vaknar i natt i magsjuka. Vad fan gör jag då?! - ring inte mig svarar han med ett leende jag vill inte komma hem och bli smittad.. J...

Av frucina - 7 januari 2013 21:14

Vilken dag.. Va döda trött när barnen vaknade även om jag hade fått sovmorgon. Den lille har masat i natt få jag fick ju inte så mkt sömn heller. Söndags nätterna är hemska. Vincent vet att Anders har åkt till Norge, även vaknar han 5 ggr hela natten...

Av frucina - 19 december 2012 21:05

I dag har det vart en jättebra dag ifrån start! Ingenting som direkt hänt utan jag vaknade i morse piggare än vanligt.. Åkte till jobbet och fått in fina kläder börjat fundera på ett nytt klädmärke till våren kanske!?.. Räknar just nu. Sedan fick jag...

Av frucina - 24 oktober 2011 09:04

  jag har bestämt mig,jag ska avveckla min privata facebook och endast kolla den gruppen jag har gjort. jag är så trött å skiten egentligen. Folk skriver skit,, elaka som snälla saker och en del verkligen skriver för att provoccera, jag tänker lö...

Av frucina - 21 augusti 2011 18:21


                                            I dag har det vart precis en spdan söndag som jag hade önskat mig. Jag har gått i mjukisar hela dagen grejat lite med barnen fixat lite i hemmet och ätit god thai mat. Precis vad jag behövde.  I mor...

Ovido - Quiz & Flashcards