Alla inlägg den 14 januari 2011

Av frucina - 14 januari 2011 17:40


Åh vad gott snart har det gott en vecka till som lille V har hållt sig inne imagen. Riktigt skönt.

Men tror ej att det är så långt kvar nu för värkarna har de senaste dagrana/nätterna börjat ändra styrka så vem vet.

denna veckan har jag vart så sjukt trött jag har velat så mycket.. har grejat lite här hemma och tvättat läst lite engelska och fixat med det sista inför lillemans ankomst.

Snart e allt klart. Bara skötbords frågan kvar och jag känner att en sån (egentligen enkel) fråga börjar få mig att bli tokig.. Men jag brujar ju komma på de mest tokigaste ideerna enl Anders så jag kommer säkert på något till slut,var så säker;-)


Daniel och karro har vart på Ul denna veckan och bebis i magen är beräknad till den 9 Juni,en perfekt dag att bli Faster på tycker jag ska bli såå kul!!

En mycket stolt syster är jag!!<3


Tindra har vart såå duktig hela veckan,man märker på henne att hon söker mina kramar och pussar och hon börjar bli en grubblare precis som mig..

Funderar mycket om allt.. och har väldigt mycket bekymmer om de flesta i våran omgivning. Gull unge!


Myshörnan uppe i sovrummet börjar bli klart,lite ramar och grejer som ska fixas annars känns det rätt skänt att det e färdigt. Vi hade en sjukt tur som fick möblerna=)


Lillemans lille vrå är så gott som klar också,ska bara göra i ordning en byrå och fixa det sista med kläderna.


Vagnen som syns på bilden är den vi köpte på blocket för 200;-

Helt galet nöjd är jag,den är ju nästan identisk med den som vi hade till Tindra.

Anders är super nöjd just nu.. För till hans STORA förtjusning så har vi nu två barnvagnar=)=)


helgen kommer bli lugn,ska avnjuta den med nära och kära!!

Pöss på er// cina


Magen i dag=) V 33


 

Lillemans vagn!!


   

Den lille vrån och sängen

   

Den snart färdiga mysdelen i sovrummet=)





Ovido - Quiz & Flashcards