Alla inlägg den 8 januari 2011

Av frucina - 8 januari 2011 20:13


Började dagen med att det tog tre timmar ca att kunna öppna ögonen.. Vart som de senaste dagarna trött om inte tröttare och kan inte i min vildaste värld förstå varför..

Ninna var i alla fall pigg som vanligt och när klockan var sju gick vi ner till soffan och åt den frulle.. jag tyckte att Anders var förtjänt av en sovmorgon så han fick sova ut...=)


Hade lite små värkar som har ändrat lite i styrka i dag jämfört med i går så när jag pratade med svärmor så var de första hon sa " bara ringa"..

Jag ville komma ut på middagen och ville så gärna gå till ica och hämta mitt paket i från ellos där jag köpt mina fina kläder till lille V. Sagt och gjort,de gjorde jag och OJ!!


Med ca 5 minuter emellan kom värkarna då,ett ökat tryck och jag kände verkligen att min puls steg och kändes som hela hjärtat höll på att hoppa hur på mig.. men ännu inte ont..

 När jag kom hem ökade de i styrka men inte regelbunda och har hållt på sp till och från hela dagen..

Nu har det vart lungt några timmar men nu börjar det köra i gång igen..


Hur detta ska sluta vet jag inte. det va som Bm sa vi får ställa in oss på en förtidigt född pojke.

Att allt ska gå bra är jag nästan övertygad om,för jag har ett grymt förtroende för svenska förlossnignsvård.. Jag i ett nötskal är mer orolig för allt praktiskt..

TYPISKT MIG!!!

kläderna från ellos blev riktigt fina och både jag och Ninna e mega nöjda.

Hon e helt övertygad om att Lillebror kommer bli tuffast!! =)


Här är inköpen=)

       

Ha en fortsatt bra Lördags kväll!! //Cina

Ovido - Quiz & Flashcards