Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Äntligen!!

Av frucina - 7 januari 2011 15:02


Hej alla!!


Äntligen har det blivit 2011 och jag har aldrig längtat att de ska bli nytt år som jag gjort just nu.

Förra året var nog de jävligaste på flera år och allt ställde verkligen på sin spets..

Mycket hände inom familjen,Anders blev  av med jobb.. Farmor dog ochoch jag fick då en massa information jag skulle helst velat ha innan men i min familj så kan man inte räkna med så mycket..

Well well..


Med oss är det bra i övrigt,Anders är jätteduktig och tränar som vanligt medans jag bara tjockar på mig och önskar lille v kunde komma ut. för nu börjar det bli jobbigt att ha veärkar med en kvart emellan och inget händer.. Känns som en lååång psykiskt terror att han ska ligga där inne hela 8 veckor till och att jag ska ha så här ont tills dess vore helt galet!!


Tindra är hur duktig som helst.. Trottset börjar avta lite just nu. Och förtillfället så börjar hon bli väldigt gosig och kramig. Hon har nu sovit tre nätter utan bläja och det har gått super bra!! =)

Hoppas att det fortsätter så hade vart riktigt gott att gå henne helt blöjfri.


nä jag ska försöka göra klart maten och se om det är min energi nivå som det är fel på.. Så sjukt skut. Ändå har jag sovit två ggr i dag och halva dagen i går,men är så trött att jag inte ens okar träffa mina vänner. Johanna frågade mig om jag ville hänga med till Marianna.. men ORKADE verkligen inte!!=/

Känner mig hemsk,för jag hade gärna velat!! <3 <3


men han kommer nog snart å då hoppas jag att jag är pigg om några veckor!!


Stor puss på er alla




 
 
Johanna

Johanna

10 januari 2011 22:33

Cina du ska inte må dåligt över att du inte orkar. Det är ju fullt naturligt, eller hur!
Vi finns här för dig, alltid!
Ta hand om dig och din familj i första hand.
Puss

http://frumarkvardig.blogspot.com

frucina

14 januari 2011 19:20

jo jag vet,men det dåliga samvetet kommer man aldrig i från.. Mina sjuka hjärnspöken.
tack för ni finns! pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frucina - 17 januari 2013 23:01

Jag sa till Anders lite på skoj men med allvarlig röst när han åkte till Norge i söndags kväll, tänk om båda barnen vaknar i natt i magsjuka. Vad fan gör jag då?! - ring inte mig svarar han med ett leende jag vill inte komma hem och bli smittad.. J...

Av frucina - 7 januari 2013 21:14

Vilken dag.. Va döda trött när barnen vaknade även om jag hade fått sovmorgon. Den lille har masat i natt få jag fick ju inte så mkt sömn heller. Söndags nätterna är hemska. Vincent vet att Anders har åkt till Norge, även vaknar han 5 ggr hela natten...

Av frucina - 19 december 2012 21:05

I dag har det vart en jättebra dag ifrån start! Ingenting som direkt hänt utan jag vaknade i morse piggare än vanligt.. Åkte till jobbet och fått in fina kläder börjat fundera på ett nytt klädmärke till våren kanske!?.. Räknar just nu. Sedan fick jag...

Av frucina - 24 oktober 2011 09:04

  jag har bestämt mig,jag ska avveckla min privata facebook och endast kolla den gruppen jag har gjort. jag är så trött å skiten egentligen. Folk skriver skit,, elaka som snälla saker och en del verkligen skriver för att provoccera, jag tänker lö...

Av frucina - 21 augusti 2011 18:21


                                            I dag har det vart precis en spdan söndag som jag hade önskat mig. Jag har gått i mjukisar hela dagen grejat lite med barnen fixat lite i hemmet och ätit god thai mat. Precis vad jag behövde.  I mor...

Skapa flashcards